kontrolka grzania świec w czasie jazdy co to może być

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mufon
    Drive
    • 2004
    • 70

    kontrolka grzania świec w czasie jazdy co to może być

    Jak macie jakies foty, to prosze wyslac do mnie na maila z opisem gdzie umiesci, to je dodam tak jak maja byc :idea:
  • hoolek
    Ambiente
    • 2004
    • 154

    #2
    kontrolka grzania świec w czasie jazdy co to może być

    Witam wszystkich,
    Mam następujący problem podczas ostatniej podróży zaczęła mrugać lampka od grzania świec, mruga podczas jazdy natomiast jak się zgasi o odpali silnik to gaśnie.
    spotkał się ktoś z tym? jak to ugryźć co zrobić czy to tylko VAG może pomóc ?
    dzieki za pomoc
    prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze

    Komentarz

    • pantol
      Elegance
      • 2004
      • 754

      #3
      Re: kontrolka grzania świec w czasie jazdy co to może być

      Zamieszczone przez hoolek
      Witam wszystkich,
      Mam następujący problem podczas ostatniej podróży zaczęła mrugać lampka od grzania świec, mruga podczas jazdy natomiast jak się zgasi o odpali silnik to gaśnie.
      spotkał się ktoś z tym? jak to ugryźć co zrobić czy to tylko VAG może pomóc ?
      dzieki za pomoc
      1. podpiąć do Vag-a i odczytać błędy
      2. Sprawdzić włącznik przy pedale hamulca - jakoś dziwnie jest powiązany z tą lampką
      3. Chyba gdzieś na forum (tym lub innym) był opisany podobny przypadek
      Jarek "Vinci"

      Komentarz

      • sebo
        Ambiente
        • 2004
        • 201

        #4
        zapewne to czujnik świateł hamulca wysiadł mi juz zmieniali czujnik 2 razy
        152 KM/342,8 Nm
        ARL, FMIC, dostroił
        Masters Tuning

        Komentarz

        • pantol
          Elegance
          • 2004
          • 754

          #5
          A tu jeszcze małe info, ..... ale niestety po czesku
          Opis dotyczy silnika AGR
          Załączone pliki
          Jarek "Vinci"

          Komentarz

          • neck99
            L&K
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1326

            #6
            zapewne to czujnik świateł hamulca wysiadł mi juz zmieniali czujnik 2 razy
            Hehe .. skąd to znam k
            OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
            SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

            Komentarz

            • adik_s
              Rider
              • 2005
              • 259

              #7
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ght=stop+wiecy

              Komentarz

              • hoolek
                Ambiente
                • 2004
                • 154

                #8
                dzieki wielkie za POMOC wiedzialem ze zawsze mozna na Was liczyc
                dzieki k k
                prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze

                Komentarz

                • MiKruS
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7976

                  #9
                  Zamieszczone przez Toldi
                  Cześć.
                  Dopadła mnie też mrugająca kontrolka świec.
                  Poczytałem i założyłem że to wyłącznika stopów, bo sie po ponownym odpaleniu auta nie pojawiło.
                  Ale niestety po ok. 300km autko zgasło później raz zapaliło i za pare metrów zgasło i to by było na tyle.
                  Czy ktoś z klubowiczów jest w stanie pomóc, albo przetłumaczyć fachowo te czeskie komunikaty. Super by było gdybym jeszcze mogł się dowiedzieć gdzie te części się w silniku znajdują.

                  Czy może komuś się przytrafiło coś podobnego?
                  W takim razie u Ciebie moze to byc blad ukladu wtryskowego.
                  Trzeba diagnozowac.
                  TDI 205PS

                  Komentarz

                  • Toldi
                    Classic
                    • 2005
                    • 25

                    #10
                    Cześć.
                    Dopadła mnie też mrugająca kontrolka świec.
                    Poczytałem i założyłem że to wyłącznika stopów, bo sie po ponownym odpaleniu auta nie pojawiło.
                    Ale niestety po ok. 300km autko zgasło później raz zapaliło i za pare metrów zgasło i to by było na tyle.
                    Czy ktoś z klubowiczów jest w stanie pomóc, albo przetłumaczyć fachowo te czeskie komunikaty. Super by było gdybym jeszcze mogł się dowiedzieć gdzie te części się w silniku znajdują.

                    Czy może komuś się przytrafiło coś podobnego?

                    [ Dodano: Pon 10 Paź, 05 10:27 ]
                    Witam.

                    Niestety podziele się z Wami przykrymi wiadomościami.
                    Mrugająca kontrolka świeć może też oznaczać poważne problemy.
                    U mnie oznaczała awarie nastawnika paliwa, czyli kawał pompy do wymiany.
                    Komputer wskazywał błędy w stylu "Mech. nast. paliwa" niestety numeru nie pamiętam.
                    Jednocześnie przy rozebraniu pompy okazało się ze jest w niej więcej opiłek niż paliwa.
                    Zpiłowały się już takie małe rolki i blaszka, na której one jezdza.
                    Koszty naprawy spore, pomimo że nie w ASO.

                    W związku z tym moje pytania:
                    -czy używacie jakiś dodatków do paliwa?
                    - majster, który naprawiał popme polecił mi dolewać setke oleju silnikowego do baku paliwa, co wy na to?
                    - czy moze lepiej lac coś innego. np: troche żepaku?

                    Pozdrawiam, i byscie nie mieli takich przygód.
                    OCTAVIA 1.9 TDI 90/210 ALH 101kkm

                    Komentarz

                    • Pablo28
                      Drive
                      • 2005
                      • 63

                      #11
                      Witam,
                      Ja z kolei miałem jazdę z czujnikiem hamowania. Pierwszy padł 2 miesiące po kupnie szkodniczki i najprawdopodobniej był to jeszcze oryginalny pierwszy fabryczny czujnik. Obawy co do świec rozwiało Forum (za co dzięki). Nowy czujnik pochodził 2 miesiące i... zdechł. Niefartownie była sobota godzina 13-00 a przede mną trasa pod Leeds (200 mil bez stopów...??). Serwis oczywiście juz zamknięty a alternatywnego wózka brak. Wyjąłem więc czujnik, bez żadnego klucza (po prostu po dociśnięciu i przekręceniu o 90stopni wyszedł), odpiąłem kabelki i rozebrałem czujnik. Są w nim 3 zatrzaski plastikowe, które po wciśnięciu do środka pozwalają na zdjęcie górnej pokrywki. Należy uważać zdejmując tą pokrywkę, bo w środku są dwie sprężynki i mała blaszka, która lubi wyskoczyć. Cały problem z czujnikiem to zaśniedziałe-nadpalone leciusieńko styki wewnątrz. Po ich wyczyszczeniu i zmontowaniu czujnika z powrotem założyłem go nad pedał hamulca. Stopy wróciły! Kontrolka od świec niestety migała dalej, ale już można było jechać Nowy czujnik przybył w poniedziałek i kontrolka oczywiście zamilkła. Tak w więc w sytuacjach awaryjnych można zabawić się w Adama Słodowego
                      Pozdrawiam Skodowiczów
                      Octavia 1.9TDI combi 2001 black (tuned by Skoda)
                      Impreza WRX 2003 rally blue (tuned by Motherfucker's Tuning Team)

                      Komentarz

                      • Adrian
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 662
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                        #12
                        Witam,

                        miałem też problem z mrugającą kontrolką świec, u mnie okazał się problem z czujnikiem temperatury paliwa co przekładało się na złe dawki paliwa i problem z pracą silnika. Sam czujnik kosztuje 50zł ale wymiana 150 – 180 zł i trwa od 1 do 2 godzin. Ale jeśli chodzi o mrugające kontrolki to możemy się tylko domyślać jedynie podłączenie pod kompa da Ci całkowity pogląd sprawy.
                        PerfectService by DGW
                        Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
                        Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
                        Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

                        Komentarz

                        • Pablo28
                          Drive
                          • 2005
                          • 63

                          #13
                          Toldi,
                          - czy moze lepiej lac coś innego. np: troche żepaku?
                          Ja bym nie ryzykował... Znajomy posiadacz kamaza (tak, tak, są jeszcze w PL tacy ), co to "niegniotsja, nie łamiotsja" lał mu około 30% rzepakowego, żeby taniej było... Pompę wtryskową i wtryskiwacze ma już nowe. I nie chce słuchać o rzepaku... W silnikach TDI może wyglądać to gorzej, więc nie polecam zdecydowanie. I nie przekonają mnie żadne wypowiedzi, że idą jakieś mixy i chodzi jak burza. Ja tą naprawę "po rzepaku" widziałem na własne oczy, bo akurat do Polonii zjechałem na mały urlopik....
                          Pozdrawiam i przestrzegam
                          Octavia 1.9TDI combi 2001 black (tuned by Skoda)
                          Impreza WRX 2003 rally blue (tuned by Motherfucker's Tuning Team)

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            Pablo28, Kwestia z czym ten rzepak mieszal, bo ja tez widzialem co stalo sie po zatankowaniu na normalnej stacji niby ON, to coca-cola by chyba tak nie zrobila :twisted:
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • Pablo28
                              Drive
                              • 2005
                              • 63

                              #15
                              Maicroft, był to miks opałowo-rzepakowy, czyli landrynka + rzepak. Opał jako taki nie bywa za bardzo kombinowany, bo to raczej z opału robią różne świństwa poprzez dodanie kwasu i wytrącenie czerwonego barwnika i nazywają to potem na stacjach dumnie "olejem napędowym" :evil:
                              Sekcje w pompie wtryskowej stanęły zapieczone... wtryskiwacze diabli wzięli... I tylko "pan naprawiacz" z serwisu pomp wtryskowych się cieszył
                              Tak więc jeśli już oszczędzać, to chyba opał raczej, a i to z dobrego źródła. Ocenę ryzyka kontroli na drodze zostawiam każdemu indywidualnie.
                              Pozdrawiam
                              [glow=red:867952f49d]Pablo[/glow:867952f49d]
                              Octavia 1.9TDI combi 2001 black (tuned by Skoda)
                              Impreza WRX 2003 rally blue (tuned by Motherfucker's Tuning Team)

                              Komentarz

                              Pracuję...